Tuesday, December 15, 2015

Блог-хоп "2015 - Дзякуй!" і цукерка

Усім прывітанне!

У Менску аніякай зімы зусім няма: ні кропелькі снегу. Няма таксама і адчування надыходзячага свята...
Але ж 2015 год зыходзе і неабходна рабіць падсумкi.

У блогах  "ScrapMir" i "С Любовью" праводзяць блог-хоп пад назваю "2-15 - Дзякуй!". Прымаю ўдзел.





Дзеля мяне 2015 год  - год майго пачатку захаплення скрапам, год першых работ. Я дзякую 2015 год за цікавыя чэлянджы, добрыя каменты, надхняючыя топы. Дзякую сваёй сям'е за падтрымку.
Першая работа - скрынка дзеля матуліных сакровішчаў. Тады яна мне вельмі падабалася😊. Зараз здаецца крыху сціплай і мінімалістычнаю.



Потым была серыя дэкору наконт народзінаў сына: упрыгожванне дзеля торта; рама і домік.







Мая першая картка па скетчу з чэлянджу.




Серыя тэгаў.




І першы шэдаў-бокс.



Скрыня дзеля падарунка.




І першы CAS.



Папка дзеля дакументаў.




Першыя паштоўкі наконт Раства.




Але год яшчэ не скончыўся і ў мяне есць яшчэ час, каб дадаць работ ў сваю скарбонку.


Таксама вельмі жадаю выіграць смачную цукерку ад Алены Маргун.

І пра матэрыялы, якія мне падабаюцца:

папера Echo Park, Scrapberrys; трафарэты ад Tim Holtz; молды АртПрасвет; кветкі ад Prima.


No comments:

Post a Comment